Bad weather on Koh Samui

Koh Samui je prvi otok, ki sem ga v tem potovanju obiskala na Tajskem. Iz Bangkoka sem letela do tja z letalsko družbo AirAsia. Hvala bogu sem imela let 5 dni nazaj, preden se je zgodila še ena nesreča z izgubljenim letalom. Letalo je bilo iste letalske družbe. Kar malo me je stisnilo, ko sem videla, da je izginilo še eno letalo. Od sedaj naprej se bom tu prevažala le z vlaki in z avtobusi. Na njih ni nevarnosti, da bi se izgubili. Priletela sem sicer na celino zraven Samui-ja, do končne točke pa sem prišla po najbolj razburkanem morju z najbolj dotrajanim in umazanim trajektom, kar jih je.

Prva dva dni sem preživela na plaži Chaweng. Največja plaža na otoku, dolga okrog sedem kilometrov. Hotel sem imela par minut oddaljen iz centra mesta, tako da je bilo zelo umirjeno in prijetno. Tu sploh nimaš občutka, da se nahajaš na otoku. Številne trgovine, nakupovalni centri, Mc’Donaldsi, Burger Kingi in podobne trgovine dajo plaži zelo mestni utrip. Na plaži so ogromne diskoteke. Največja med njimi, Ark bar, ima med plesišči kar 3 velike bazene. Hotel je  imel na plaži barček, kamor sva s Saro zvečer zahajali in spremljali Fire Show. Fantje res obvladajo, človek kar ne more verjeti, kako so natrenirani in kako spretni so z različnimi rekviziti.

Na Chaweng Beachu sva preživeli tudi božič in božični večer. Prvo praznovanje božiča na toplem je bil res posebna izkušnja. Ker ni snega in mraza sploh nisem imela občutka, da je veseli december. Sem si pa privoščila malo bolj prestižno večerjo, kot se za ta praznik seveda spodobi. Tudi če je bila hrana zelo dobra, sem vseeno malo pogrešala našo tradicionalno večerjo, ki jo vsako leto pripravimo doma. Tris testenin z mami in Janitom še vedno zmaga.

Po dveh nočeh sem se preselila na plažo Lamai, ki je druga največja na otoku. Tukaj sem dobila najboljšo sobico do sedaj, čist ob morju. V Swing Baru, ki je del hotela, se spet vsak večer odvija Fire Show, ki je prava paša za oči. Po enem mesecu sem spet telovadila, jutranji tek po mivki se je zares prilegel. Vse je bilo super, le vreme je cel čas štrajkalo. Vsak dan je bilo oblačno, občasno je tudi deževalo, sonce se je prikazalo le za par minut vsak dan. Tako, da sem čas izkoristila za počitek, sprehode, urejanje slik, bloga in podobno.

Na Koh Samuiju živi tudi slovenec  Miha, ki sem ga spoznala že preden sem šla na potovanje. Prvi večer smo šli na pijačko in naredili plane o tem, kaj bomo počeli naslednje dni. Ker se veliko bolje spozna na otok kot midve je dobil vlogo vodiča.

Naslednji dan smo odšli najprej na večerjo – All you can eat barbecue. Na sredino mize prinesejo majhen žar.  Vse sestavine – meso, zelenjava, rezanci, jajca, ribe so še surovi in si jih moraš pripraviti sam na tem žaru. Izbereš si, kar imaš rad in si potem tudi sam spečeš. Poješ pa tudi lahko toliko, kolikor zmoreš. Še nikoli na tem potovanju se nisem tako najedla, kot sedaj. Pojedli smo ogromno hrane, večerja pa je trajala kar 3 ure.

Potem smo šli v center mesta na ogled tekem Tajskega boksa. Tekmovali so tako fantje kot dekleta, boji pa so bili brutalni. Opremljeni le v rokavice, brez zaščitnih čelad. V vsakem boju je eden izmed tekmovalcev na koncu ostal skoraj brez zavesti, na koncu sploh nisem več mogla gledati, kaj se v areni dogaja.

V nedeljo pa smo šli na Sunday market – tržnico, kjer prodajajo vse od oblek do spominkov, najde pa se tudi ogromno stojnic z lokalno hrano. Namesto večerje smo kar tu nakupili polno stvari in začeli s preizkuševanjem lokalnih dobrot. Poleg Mihata, ki nama je zelo prijazno razkazal mesto, smo srečali še nekaj slovencev.

Otok mi je sicer všeč, še bolje pa bi bilo če vreme ne bi bilo tako kislo. Top sezona se tu začne po novem letu. Decembra je vedno bolj monsunsko. Jutri se odpravljam naprej proti Koh Phanganu, kjer bom preživela Novo leto in Full moon party četrtega januarja. Mislim, da bo največja zabava na plaži, v družbi 50.000 ljudi, nepozabna izkušnja. Prvo praznovanje novega leta v kratkih hlačah.