Hanoi – The capital city of Vietnam

Pot do cilja je bila zelo dolga. Do Vietnama sem se dvakrat presedla, v Parizu ter na Kitajskem. Najdaljši let je trajal 11 ur. Najprej sem že v Benetkah čakala kar nekaj časa na prvi let, ker me je GoOpti dokaj zgodaj pobral v Ljubljani. Če štejem celotno pot iz Idrije do Hanoi-ja je trajala od četrtka od 18h do sobote ob 16h. Tako da sem prvi večer šla samo na hitro na eno večerjo v bližnjo restavracijo. Topla juha se je po ‘letalskih’ kosilih zelo prilegla. Prvi vtis o mestu je dober, skrbi me samo, kako bom tukaj hodila čez cesto. Avtomobilov in motorjev je ogromno, nihče pa se pred prehodom za pešce ne ustavi. Sem gledala domačine, kako se znajdejo. Preprosto zakorakajo na cesto polno prometa z dvignjeno roko, da jih vozniki opazijo. Ti pa brez ustavljanja ali zaviranja nadaljujejo pot tako, da te obvozijo. Stanujem v starem delu mesta v družinskem hostlu, lastnica je zelo prijazna in mi je že dala par napotkov o tem, kaj si je potrebno tukaj pogledati. Za dobrodošlico mi je podarila en ‘dragon fruit’, ki sem ga po večerji z veseljem pojedla.

Prvo noč v Vietnamu sem spala 13 ur. Od osmih zvečer do devetih zjutraj. Pa še bi lahko če mi ne bi zvonila budilka, ki me je opozorila na to, da bo se bo brezplačni zajtrk kmalu zaključil. Za dober začetek dneva in za odganjanje podočnjakov mi je ‘šefe’ pripravil omleto, francosko štručko in kavico.

Po zajtrku sem se dobila s punco Taylor iz Anglije, s katero sva bile na vezi že preden sem se odpravila na pot. Zanimivo dekle z rozastimi lasmi in tatuji po celem telesu. Skupaj sva si pogledali stari del mesta in se sprehodili ob vseh glavnih znamenitostih, ki jih Hanoi ponuja. Še vedno se nisem navadila na promet. Vse je tako kaotično, avti švigajo mimo tebe levo in desno brez prestanka in vsakič ko se sprehodim čez cesto doživim mini ‘ heart attact’.

Ko smo naročale kosilo je do nas prišla natakarica, gospa starejših let, ki ni znala besedice angleško. Nekaj je kazala gor in dol po meniju se preden smo uspele kaj naročiti. Nato je odšla, čez par minut pa se je vrnila s krožniki polnimi neke čudne juhe z zelenjavo in mesom sumljivega porekla. Samo čudno smo se spogledale in ji rekle, da sploh še nismo ničesar naročile. Ona pa nam je nazaj jezno zatrjevala nekaj po svoje, ko je ugotovila, da tega ne bomo jedle. Na pomoč je vskočil mladenič, ki je znal angleško, tako da smo se uspeli dogovoriti da je prišlo do pomote. Gospa nam ni hotela postreči nič drugega, tako da smo se sprehodile nekaj ulic naprej, kjer smo bile deležne zelo okusnega kosila.

Zvečer sem se v dobri družbi odpravila na Night market.Ulice, polne mladih, ki posedajo naokrog na miniaturnih stolčkih in uživajo ob glasbi različnih skupin in ob pitju dobre pijače. Na bankomatu sem dvignila denar – 2.000.000 dongov! Prvič v življenju sem imela več kot milijon J Da si boste lažje predstavljali  – to je okrog 75 evrov. Pijača tukaj pa stane 5.000 dongov, kar nanese okrog 0,18 evra. Dogajanje na ulici zvečer je zelo pestro,ogromno ljudi iz  celega sveta, danes smo se družili z angležinjo, malezijcev in parimi nemci.

Skratka, mesto Hanoi je res super, ima nek poseben ‘chill-out’ vibe. Nobenemu se nikamor ne mudi, domačini so zelo prijazni, vse je poceni … edina stvar, na katero se tukaj ne bi mogla navaditi je promet, ki sem ga že najmanj trikrat omenila pa mi še vedno ne da miru.

Vsi tisti, ki želite biti na tekočem se lahko tudi naročite nanj (Subscribe to my blog). To pomeni, da dobite obvestilo na vaš elektronski naslov takoj, ko objavim kaj novega. To storite tako, da na desni strani poiščete Subscribe to my blog v zavihku You can also find me on in vpišete svoj e-mail naslov. Na ta e-mail dobite še link in s klikom na njega aktivirate ‘naročnino’. Čisto preprosto.