Koh Lipe

Mini bus nas je zjutraj pričakal v hotelu v Had Yai-ju in nas odpeljal do pristanišča Pak Bara 2 uri stran. S trajektom smo se nato pripeljale na otok Ko Lipe. Gre za otok na zahodni strani Tajske, skoraj pri mejo z Malezijo. Spada v sklop otokov, ki jih povezujejo lagune in peščene plaže. Je zelo majhen. Iz ene strani na drugo se pride v dobrih 15h minutah. Na njem ni avtomobilov. Kar je transporta vse prevažajo z motorji in ladjami. Rečeno je bilo, da tudi bankomatov ni, ampak smo le našle enega. Ima 3 večje plaže. Pattaya Beach je plaža, kjer je naš bungalov in ima največ restavracij in najbolj pestro nočno življenje. Potem pa sta še plaži Sunrise in Sunset beach.Na prvi lahko ljudje opazujejo sončni vzhod, na drugi pa zahod.

Ker na otoku ni pristanišča, nas je trajekt pustil na splavu, par 100 metrov od obale. Od tu pa je potrebno najeti majhen taxi boat, ki nas je peljal do končne destinacije. Slišala sem veliko zelo pozitivnih komentarjev o otoku, zato sem si v mislih ustvarila pravljično podobo. V zadnjih letih otok obišče vedno več turistov in temu primerno je tudi stanje tukaj. Nekateri odmaknjeni kotički so še vedno zelo zelo lepi. Tu sem videla eno lepših plaž v svojem življenju. Ampak  ni vse tako rožnato. Takoj ko smo se odpravile nekoliko stran od obljudenih mest in turističnih delov mesta nas je čakala popolnoma drugačna zgodba. Zanemarjena okolica, ogromni kupi smeti, neprijetne vonjave in nepredstavljivo število potepuških psov, ki v dnevni vročini ležijo vsepovsod. Vsak pes je na prvi pogled videti, kot da je mrtev. V neznosni vročini ne kažejo nobenih znakov življenja.  Včeraj smo se pogovarjale z lastnikom našega hotela. Pokazal nam je slike, kako je bilo 9 le nazaj, ko je sam prišel na otok. Nikjer nobenega turista,samo domačini. Tudi hotelov ni bilo, slike so bile neprimerljive s sedanjim stanjem. Človek se kar zamisli nad tem, kakšen vpliv imamo na naravo in kako jo spreminjamo samo za to, da bi lahko bolj razkošno živeli. Sonce in vročina čez dan je nepopisna. Smo že čisto zagorele, kjub temu, da se namenoma skoraj ne sončimo ampak nas sonce ‘prime’ le med sprehodi in drugimi aktivnostimi.

Otok ima prav poseben ‘vibe’. Tudi tukaj so vsi domačini ves čas nasmejani. Zelo so prijazni in takoj priskočijo na pomoč. Cene so mogoče nekoliko višje kot na celini in v severnih mestih, ampak so cene še vedno smešno nizke.

Prvo jutro tukaj smo vstale zelo zgodaj. Budilka je zvonila ob 5.30. Glavna ulica na otoku vodi iz naše plaže do Sunrise beacha. V ulici je polno majhnih trgovinic in restavracij. Po dobrih 10h minutah smo že bile na plaži na sosednji strani otoka. Prišle smo ravno ob pravem času, sonce je že obarvalo nebo v pisanih odtenkih, od rožnate do vijolične barve. Za finish pa se je na koncu prikazal še sonček.

Zjutraj in zvečer je morje zelo nizko. Razlika med plimo in oseko je zelo izrazita, morje se od obale oddalji tudi za 100 metrov. Čez dan lepe peščene plaže izginejo. Pokažejo se korale, skale, tudi ladje, ki so zasidrane na obali ostanejo na kopnem. Ker zjutraj ni ravno primerno za kopanje smo se odpravile na sprehod po otoku. Prišle smo do skritega neobljudenega kotička na plaži. Brisače smo si postlale v prijetni senčki pod drevesom in uživale v panorami, ki jo lahko vidimo na razglednicah.

Še zadnji dan tukaj smo izkoristile za izlet – Snorklanje na 5h otokih v okolici Ko Lipe. Spet smo videle veliko različnih vrst rib in koral, vseh barv. Izlet je trajal od 9h do 16h, tako da smo domov prišle kar utrujene od celodnevnega potapljanja.

Skratka, imamo se super. Zadnje par dni nisem mogla objavljati stvari, ker je internet na otoku izjemno počasen. Dnevi kar prehitro minevajo. Kar zavrtela bi čas nazaj na začetek potovanja. Še par dni in že se vračamo in tropske Tajske v pomladno Slovenijo.