BANGKOK

Pa je prišel dan za odhod. Končno! 🙂 Ob 7h sva se s Petro odpravili proti Ljubljani, kjer sva počakali do 1.45 ko naju je pobral kombi Go opti. Voznik je bil prav pijetno presenečenje. Do Benetk nas je odpeljal igralec Vito Rožej, ki je igral v TV Dober Dan.

Na poti proti Benetkam smo pobrali še Emo. Malo po 6ti uri pa je že sledil prvi let. Pričakovanje in dobra volja sta pregnali utrujenost. Prvič smo presedle v Bruslju, drugič pa v Mumbaju v Indiji. Pri drugem letu smo izjemno srečo. Let je trajal 8 ur in če je avjon polno zaseden je sedenje na majhnem stolu toliko časa lahko zelo mučno. Ampak na srečo je bilo letalo zelo prazno, tako da sem imela zase kar 4 sedeže in sem lahko skoraj celo pot preležala oziroma prespala.

Na zadnjem letu se mi je zdelo zelo zanimivo, da imajo zakonsko določeno,da pred pristankom cel avjon in potnike poškropijo z dezinfekcijskim sredstvom.

Letele smo z letalsko družbo Jet Airways. Na forumih smo prebrale, da velikokrat potnikom izgubijo prtljago. Zato smo kar malo v skrbeh šle do traka s prtljago. Ampak na srečo smo vse 3 dobile svoje nahrbtnike, tako da s tem ni bilo problemov.

Naprej pa smo se malo lovile. Nismo točno vedele, kako se pride iz letališča do glavne ulice v mestu – Koh San Roada. Prenočišče smo si rezervirale že prej. Je v bližini te glavne ulice, 5 minut peš. Ampak nismo imele točnih navodil za pot. Odločile smo se, da poskusimo najprej s hitrim vlakom. Ko smo prišle do končne postaje se nam ni niti sanjalo kam moremo. Vsedle smo se še na en vlak in se odpeljale še malo naprej. Nato pa smo poklicale taxi, ki nas je popeljal do hotela. Po slabih 3h urah smo ga našle. Je poceni, osebje je super prijazno. Imamo preprosto sobico s svojo kopalnico.

Glede na to, da zaradi dolge poti že 2 noči nismo spale, sem mislila, da bomo danes večinoma počivale. Ampak smo si kljub temu cel dan ogledovale mesto. Najprej smo se sprehodile po najbolj slavni ulici Koh San Road. Je polna restavracij, barov, trgovinic z oblačili, diskotek. Mladi popotniki so vsepovsod. Nato smo se okrepčale v bližnji restavraciji. Vsa hrana je zelo poceni. Za odlično kosilo smo plačale vsaka okrog 3 evre. Smo pa šle v eno kar ‘fancy’ restavracijo, tako da bi lahko za podobno kosilo plačale tudi manj.

Odločile smo se, da bomo najele tuk-tuk in se z njim odpeljale do vseh templjev v mestu. Za ceno smo vedele, da se moramo dogovoriti prej. Prvi voznik nam je rekel, da naj vsaka plača 1 baht pa nas bo vozil okrog 2 uri. To je nekaj centov. Že to se nam je zdelo malo sumljivo, ampak smo se vseeno vsedle in se odpeljale. Po kakih petih minutah vožnje smo se ustavili pred neko turistično agencijo. Voznik nas je začel prepričevati, naj se odpravimo notri in se pozanimamo za kakšno vozovnico ali izlet. Glede na to, da imamo že vse rezervirano nismo hotele noter. Potem pa je spremenil ceno na 1500 baht tako da smo sa vstale in se peš odpravile nazaj do glavne ulice.

V drugem poizkusu smo imele več sreče. Na ulici smo ustavile mladeniča, ki je rekel, da nas bo vozil naokrog za 100 baht/uro. Odpeljal nas je do dveh temljev kar je trajalo slabo uro. Nato pa nas je tudi on pustil pred neko turistično agencijo. Šle smo noter, ker smo imele par vprašanj. Ko pa smo prišle nazaj, ga ni bilo nikjer več. Dobile smo informacije, ki smo jih potrebovale … ena uro z vožnjem pa je bila tako brezplačna.

Na koncu smo ustavile še tretjega voznika tuk-tuka. Za 80 baht nas je odpeljal par ulic stran do Grand Palace templja, ki pa je bil žal že zaprt. Za vstop v vse templje je potrebno imeti pokrite komolce in kolena. Nakupile smo si pisane široke hlače, ki nam bodo v tej vročini prav prišle.

Je zeloooo vroče. Sprehajale smo se v majicah brez rokavov, kratkih hlačah in natikačih. V sobi se hladimo s klimo in hladnim tušem. Me je pa tudi že prijelo sonce, tako da pričakujem, da se bom nazaj v Idijo vrnila lepo zagorela.

Sedaj bomo šle še na kakšno pijačko, potem pa spat ker moramo zjutraj zgodaj že na pot. Rezervirale smo si izlet v okolico Bangkoka, ki traja od 7h-19h.

Skratka, prišle smo srečno. Prvi vtisi so boljši, kot sem pričakovala. Nekako sem mislila, da bo podobno, kot je bilo v Istanbulu, kjer ti na vsakem koraku nekaj ponujajo in te ogovarjajo. Vsi so zelo prijazni. Nekateri deli mesta so lepo urejeni, nekateri pa so umazani. Ulice imajo nek poseben vonj, na katerega so bo potrebno še navaditi 🙂

Lep pozdrav iz BKK 😉

Tuk Tuk 40 baht

Ladja 15 baht

Izlet 1200 baht

= 55 eurou. (Je pa res, da je cena visoka, ker smo plačale hotel in izjet za jutri. Jutri mislim, da ne bomo porabile skor nič) 🙂