Istanbul – shopping on Grand Bazaar

Pa je za nami že zadnji dan.

Jutro je potekalo podobno kot vse ostale dni. Danes smo se najprej odpravila nakupovat na Grand Bazaar. Kupile smo ogromno stvari, dobre kvalitete za zelo ugodno ceno. Sedaj sem vse že spakirala. Sem sem prišla z na pol praznim kovčkom, za domov pa je do vrha napolnjen.

Ker smo imele vsaka vsaj 3 polne vrečke novih stvari smo jih pred nadaljevanjem dneva nesle nazaj v hotel. Potem pa smo se okrog četrte ure odpravile na kosilo na Fish market. Gre za območje, kjer se na trgu prodajajo sveže ribe, zraven, čez cesto, pa je cela ulica restavracij z morsko hrano. Ker rib ne maram sem jedla piščanca, ostala 3 dekleta pa so si privoščile ribe, orado ali brancina.

Po večerji oz. kosilu smo se peš skozi neke čudne soseske sprehodile do novega vlaka, ki je odprt slab mesec, in povezuje evropsko in azijsko stran Istanbula. Proga pelje pod morjem do druge strani Istanbula, vožnja je trajala slabih 10 minut. Vse je še zelo novo in sveže, gre za zelo moderno podzemno železnico. Prej so se domačini iz enega na drugi konec vozili z ladjo ali avtom, sedaj pa podzemna železnica predstavlja najhitrejšo obliko transporta iz ene strani na drugo.

Vrnile se nismo s podzemno železnico, ampak z ladjami, s katerimi se domačimi vsak dan vozijo iz ene strani na drugo. Je zelo poceni, 2TL za eno vožnjo.
Na poti domov smo se ustavile še v slaščičarni, kjer smo nakupile in poiskusile nekaj turški dobrot, kot sa baklave z najrazličnejšimi nadevi. Baklave niso ravno po mojem okusu, so zelo zelo sladke in mastne.

Ko smo prišle v hotel smo še spakirale vse stvari. Jutri ob 9.45 nas pobere kombi, čaka nas 40 minutna vožnja do letališča. Let imamo ob 12.30, pristanemo pa ob 13.40.

Ko pridem domov bo spet pestro. Po dolgem času pride na obisk Ema in spet se nam obeta ena dobra zabava.